من اگر مرد بودم؛
دست زنی را میگرفتم،
پا به پایش فصلها را قدم میزدم،
و برایش از عشق و دلدادگی میگفتم،
تا لااقل یک دختر در دنیا،
از هیچ چیز نترسد ...
سیمین_بهبهانی
ما را در سایت جملات کوتاه و زیبا و اس ام اس دنبال میکنید
برچسب: همسرداری,همسرداری موفق,همسرداری در,همسرداری خوب,همسرداری اسلامی,همسرداری دینی,همسرداری مدرن,همسرداری در قرآن,همسرداری روانشناسی,همسرداری و ازدواج, نویسنده: بازدید: 137