من اگر مرد بودم؛دست زنی را میگرفتم،پا به پایش فصلها را قدم میزدم،و برایش از عشق و دلدادگی میگفتم،تا لااقل یک دختر در دنیا،از هیچ چیز نترسد ...سیمین_بهبهانی...